notices

Circuits

CCV Motorland 2017

Segona cita de la temporada del Campionat català de Velocitat en circuits a Motorland

  • Daniel Díaz Varela i Eduardo Costabal, en la primera, i Joan Vinyes i Jaume Font, es van repartir els triomfs en les dues carreres del cap de setmana

El circuit Motorland Aragón d’Alcanyís va acollir el 20 i 21 de maig la segona cita de la temporada del Campionat de Catalunya de Velocitat en circuits. En total, dues carreres al traçat aragonès que coincidien amb una nova jornada del CER i del campionat estatal de turismes. Sense dubte, una bona dosi de motor i competitivitat per als aficionats presents al circuit.

Daniel Díaz Varela i Eduardo Costabal, al volant d’un Porsche 991 Cup es van adjudicar el triomf en la primera de les curses amb un avantatge de més d’un minut respecte els segons classificats després d’aconseguir donar 24 voltes al traçat aragonès. La segona posició va ser Joan Vinyes i Jaume Font, amb un Seat Leon Cup Racer, primers de la classe D1. Els germans Ruben i Raúl Martínez, amb un altre Seat Leon Cup Racer, van ser tercers. Nil Montserrat i Nikolay Dimitriev, sisens de la general amb un Ginetta G55 GT4, es van adjudicar la classe 3, La sempre competida divisió 4 va ser per Henk Van Zoest, amb un Renault Clio Cup IV, mentre que Albert Lairisa, amb un Renault Clio III, es va apuntar la D5.

La segona carrera del cap de setmana, programada per 40 minuts més una volta, va ser molt disputada. Després de 22 voltes al circuit, Joan Vinyes i Jaume Font, amb el Seat Leon Cup Racer, van ser els més ràpids i es van endur el triomf, a més de la victòria entre els vehicles de la D1. Nil Montserrat i Nikolay Dimitriev, amb un Ginetta G55 GT4, van ser segons, a 22 segons dels vencedors en un final molt ajustat sent els més ràpids de la classe 3. El podi el van completar Ivan Pareras i Antonio Castillo, amb un Seat Leon Cup Racer. Daniel Díaz Varela i Eduardo Costabal, al volant d’un Porsche 991 Cup, es van anotar la classe 2 i Henk Van Zoest, amb un Renault Clio Cup IV, de nou va ser el més ràpid entre els participants de la D4.

La propera cursa del calendari català de Velocitat tindrà lloc el cap de setmana del 16 i 17 de setembre, al circuit de Barcelona-Catalunya, coincidint de nou amb una nova cita del Campionat d’Espanya de Resistència i el nacional de GT.

 

Velocitat Circuits, Calafat 2016

Els germans Raúl i Rubén Martínez (Seat León Cup Racer) guanyen les curses del CCV a Calafat

  • El programa de la jornada també incloïa quatre carreres de la Twin Cup i una de resistència de 250 quilòmetres per a Clàssics i Legend

El Circuit de Calafat va ser escenari el dissabte 30 de juliol d’una nova cita del Campionat de Catalunya de Velocitat. Organitzada per Vline i l’escuderia Costa Daurada, el programa de la jornada incloïa també la Twin Cup, una copa monomarca per a Renault Twingo en circuits, i una prova de resistència de 250 quilòmetres per a vehicles Clàssics i Legend.

Més d’una trentena de pilots van participar en les diferents curses d’un míting, novedós en el format, i que es va desenvolupar en una jornada extremadament calorosa, amb temperatures superiors als trenta graus.

Per als participants en el Campionat de Catalunya de Velocitat la jornada constava de dues curses, a dotze voltes i un màxim de 30 minuts sobre el traçat tarragoní.

La primera carrera la va guanyar, amb autoritat, Raúl Martínez, amb un Seat León Cup Racer, que es va endur també en triomf en la divisió TCR. El segon lloc en la classificació final va ser per a Carlos Beltran, que pilotava un Porsche 911. El tercer calaix del podi en la primera carrera seria per a Arturo Espuny, que amb un Renault Clio, s’enduria la victòria en la divisió 3.

Rubén Martínez va pilotar el Seat León Cup Racer utilitzat pel seu germà en la primera cursa i es va imposar en la segona. La segona posició l’ocuparia Arturo Espuny, que repetia podi després del tercer lloc en la primera carrera. La tercera posició va ser per a un altre Renault Clio, el de Maxime Guillemat.

La darrera carrera en disputar-se va ser la prova de resistència per a Clàssics i Legend. La victòria va ser per a Albert i Alex Cosin, que amb un BMW M3, van ser els més ràpids a Calafat. Els guanyadors s’endurien també el triomf en la categoria L1. La segona posició va ser per al Garbí GTS, pilotat per Gianluigi Vicinanza. El podi el completarien Juan Carlos Casino i Francesc Gutiérrez, amb un Renault Clio 16v.

La propera prova del Campionat de Catalunya de Velocitat tindrà lloc el 25 de setembre a València.

 

CCV al Circuit de Barcelona-Catalunya

Victòria de Jaime Font (Seat Leon Cup Racer) en la primera cursa del campionat de Catalunya de Velocitat

  • Amàlia i Joan Vinyes van ser segons, i Jordi Masdeu, tercer, amb idèntica muntura en una cursa de dues hores al Circuit de Barcelona-Catalunya
  • Els participants compartien graella amb els pilots del Campionat d’Espanya de Resistència i el de GT en un programa que incloïa la Clio

El Circuit de Barcelona-Catalunya va ser el diumenge 3 d’abril escenari de la primera prova del Campionat de Catalunya de Velocitat en un programa que englobava també el Campionat d’Espanya de Resistència i la Clio Cup. Els aficionats van poder vibrar amb les evolucions dels participants sobre el traçat català en una jornada plena d’avançaments, espectaculars lluites i emocionants desenllaços.

Els participants en el Campionat de Catalunya de Velocitat compartien graella amb els de l’espanyol de Resistència i el Campionat d’Espanya de GT. Una única prova conjunta de dues hores de durada i que va aplegar mig centenar de vehicles i més de 100 pilots repartits en diferents classes i les seves divisions.

Jaime Font, amb un Seat Leon Cup Racer, va ser el més ràpid entre els pilots participants en el Campionat de Catalunya. Fent parella amb Faust Salom, va rodar 58 voltes al Circuit creuant la meta en desena posició en la general de la cursa. A més s’imposarien en la categoria TCR i en el Trofeu Seat. Just darrere de Font, en segona posició en el català, va acabar al carrera Amàlia Vinyes que es va repartir el volant del Seat Leon Cup Racer amb el seu germà Joan. El tercer calaix del podi va ser per a Jordi Masdeu, amb un altre Seat Leon Cup Racer. Masdeu compartia el vehicle amb Harriet Arruabarrena i Antonio Aristi i van acabar tretzens en la general de la cursa.

La carrera la van guanyar l’equip format per Daniel Díaz-Varela i Miguel Ángel de Castro que, a la categoria C1 del CER i del Campionat d’Espanya de GT, van acumular un total de 60 voltes al volant del seu Porsche 991 Cup després de dues intenses hores de competició. Els francesos Thomas Laurent i Roland Berville es van classificar en segona posició, mentre que Isaac Tutumlu i Jordi Batllé van ser tercers, tots amb un Porsche 991 Cup, calcant així les tres primeres posicions del CER i del Campionat d’Espanya de GT.

A la Divisió 1, Olivier Tancogne i Víctor Colomé, antic Jove Pilot del Circuit de Barcelona-Catalunya, van portar el Seat Leon Supercopa Mk2 fins a l’esglaó més alt del podi, completant una autèntica exhibició de bon pilotatge. Segons van ser Raúl i Ruben Martínez amb un Seat Leon LR, i tercers van acabar Lluís Llobet i Antonio Pérez amb un Seat Leon.

També hi va haver molta emoció a la Divisió 3, en la que es va imposar Arturo Espuny amb el seu Renault Clio Cup IV, seguit de Jordi Nogués i Jacobo Garcia també amb un Renault Clio Cup IV, i de Henk Van Zoest amb idèntica muntura.

A la Divisió 4 dels Renault Clio Cup III, de menor potència que els IV, es va imposar Pedro Jaime Peña fent parella amb José Maria Reina.

En l’Open es va imposar Victor Plaza fent parella amb Jairo José Almela, amb un Suzuki Swift Cup.

La propera cursa del Campionat de Catalunya de Velocitat tindrà lloc el cap de setmana del 28 i 29 de maig al circuit de Castellolí.

 

Velocitat Montmeló

Última prova de la temporada del Campionat de Catalunya Velocitat. El Circuit de Montmeló va acollir el 15 de novembre la darrera cita del certamen amb una carrera conjunta coincidint amb el Campionat d'Espanya de Resistència i el Campionat d'Espanya de GT. La cursa, de dues hores de durada, havia de decidir el títol del català així com també de la resta de campionats per la qual cosa va aplegar un bon nombre d’aficionats al Circuit que van gaudir de l’espectacle. Abans de la sortida els participants van homenatjar les víctimes de l’atemptat de Paris a la mateixa recta de meta.

Llegiu-ne més...

 
<< Inici < Anterior 1 2 Següent > Final >>

Pàgina 1 de 2
Segueix-nos també a

Facebook
Últimes Fotos

image

El canal de flickr recull les millors imatges de cada cap de setmana al món de l'automòbil català.